תמלול קבצים

מהו שירות תמלול קבצים ובאילו סיטואציות נזדקק לשירות מסוג זה?
תמלול הוא, בהגדרתו הפשוטה ביותר, המרה של הקלטת קול ודיבור למסמך טקסט מסוג כלשהו. לכאורה, מדובר במשימה פשוטה
למדי, אבל כל מי שניסה לבצע פעולה זו ללא ההכשרה והידע המקצועי הדרושים, יכול להעיד שמדובר במשימה קשה במיוחד עם
הרבה מאוד סיבוכים שלא ניתן לצפות במחשבה ראשונה. אנחנו נזדקק לשירות של תמלול קבצים כזה או אחר בסיטואציות רבות.

לדוגמה, אם אנחנו רוצים להעלות על הכתב ראיון שערכנו. במסגרת עבודות מחקר אקדמיות, ראיונות עיתונאיים, ראיונות אישיים או
עסקיים, צריך להעלות את הקלטת השיחה על הכתב ואת זה עושים באמצעות שירות של תמלול ראיונות (חשוב להסביר ששיחה
קצרה של עשרים דקות תהפוך לכמות עמודים רבה מאוד – היחס הוא לא יחס ישר בין אורך השיחה לאורך המסמך). בנוסף, שירותי
תמלול הם רלוונטיים במיוחד בעולם המשפטי.

כל הקלטה שמשתמשים בה לצורכי משפט או חקירה צריך לעבור תמלול מקצועי. כך, אם נחוץ לנו תמלול של שיחת טלפון, הקלטה
חשאית או פענוח של הקלטות מקריות, נחוץ לנו שירות מקצועי במיוחד של תמלול שידע להבדיל בין העיקר לתפל ולסמן לנו במדויק
את הערכים הרלוונטיים עבורנו. כפי שהבנתם עד כה, תמלול הוא מקצוע של ממש, מלאכה שצריך להקדיש לה זמן רב ובשביל לבצע
אותה נכון, נדרשת מקצועיות רבה. כעת נגע במקצועיות הזו ונסביר מהם הדגשים המקצועיים החשובים של תהליך התמלול.

כיצד מבצעים תמלול קבצים בצורה הנכונה? מקצועיות טכנית ומילולית

  • תמלול קבצים מכל סוג צריך להתבצע בצורה המקצועית והנקייה ביותר ולכן חשוב גם שהמלל המדובר יהיה נקי ולא מופרע בשום צורה.
    כל תהליך של תמלול קבצים חייב להתחיל בסינון מקצועי ואיכותי של רעשי הרקע והרחשים המפריעים להבנת המלל הנקי
    ורק לאחר מכן ניתן להתחיל בפענוח השיחה עצמה. הדגשים הקשורים לשלב זה הם סינון הרעשים בלבד, בלי פגיעה במלל
    הרלוונטי וגם האבחנה הראשונית בין הדוברים השונים ואפיון כל אחד מהם בנפרד.
  • השלב הבא והדגש הנוסף של תמלול נכון הוא, כמובן, מקצועיות השפה. תהליך התמלול הוא תהליך שלעתים קרובות מסתבך בשל
    אבחנה בין מבטאים שונים ומתמלל שלא מסוגל להבין את כל הנאמר ולכן חשוב שהגורם המקצועי שמבצע את תהליך התמלול הוא
    גורם שעבר הכשרה בתחום ומסוגל להתמודד עם קולות עמומים ולא ברורים ועם מבטאים, ובמקרים מסוימים גם עם שפות שאינן עברית.
    זכרו: תהליך התמלול הוא רלוונטי רק בשל התוכן הנאמר ובתוכן הזה אסור לפספס אפילו פרט אחד.
  • הכנה ללקוח – תהליך התמלול מסתיים כשקובץ הטקסט נערך ומוכן בהתאם לצרכי הלקוח. כך למשל מובלטים הערכים שהלקוח מחפש,
    הקובץ נערך בהתאם לשימוש המאוחר יותר שלו ובמידת הצורך גם נערך בהיבט ספציפי שהלקוח ביקש, כמו עריכת טקסט למשפט למשל.
    עוד דגש חשוב הוא עמידה בלוחות זמנים בהתאם לצרכי הלקוח. לעתים, תמלול ההקלטה יצטרך להתבצע בלוח זמנים צפוף וחשוב לעמוד
    בלוח זמנים זה בשביל לא לפגוע בתהליכים השונים שבשבילם זקוק הלקוח לתמלול.

פרוטוקול בע"מ – שירות התמלול המקצועי ביותר בהתאם לדרישת הלקוח

פרוטוקול בע"מ מציעים לכם את שירות התמלול המקצועי ביותר שתמצאו, בין אם מדובר בתמלול קבצים של ראיונות, שיחות טלפון, הקלטות או תמלול משפטי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אלינו ולקבוע אתנו מסגרת לוח זמנים ואופי תמלול ותזכו לעבודה המקצועית ביותר, שתתבצע כמובן בסודיות מוחלטת בהתאם לצורך הספציפי של כל לקוח ולקוח.

קבלו הצעת מחיר:

074-700-97-99

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם:

תמלול קבצים

Protokol

תרגומים בכתב ובעל פה, הקלטה ותמלול